شرایط گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله

1- ارائه خدمات گارانتی با همراه داشتن جعبه گوشی و کارت گارانتی مقدور خواهد بود.
2- هزینه ارسال و دریافت دستگاه به مرکز خدمات پس از فروش به عهده شرکت آذرسای می باشد.
3- در صورت بروز مشکل برای دستگاه شرکت مسئولیتی در قبال اطلاعات شخصی مشتری ندارد.
4- مشکلات ناشی از شبکه مخابراتی و همتا ارتباط با شرکت آذر سای ندارد.

5- حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه های دارای گارانتی یک هفته می باشد در صورتی که تعمیر دستگاه بیش از یک هفته زمان ببرد به همان میزان به دوران گارانتی دستگاه اضافه خواهد شد.
6-قاب وسایل جانبی شامل شارژر، هندزفری، کارت حافظه، کابل، باتری و قلم شامل گارانتی نمی باشد.
7- ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود، خریدار موظف است از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود.
8- اصطکاک تدریجی محصول از قبیل، سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی باشد.
9- فراموشی حسابهای کاربر از قبیل Mi account – Samsung account – google account و یا مشکلات ناشی از رمز ورود یا الگو شامل گارانتی نمی باشد.