فرآیند کاری ارسال و دریافت دستگاه
دریافت دستگاه از مشتری و کنترل وضعیت ظاهری دستگاه و ایراد اظهار شده از سوی مشتری
ثبت اطلاعات دستگاه و مشتری در پورتال و ارائه رسید به مشتری
بررسی ایراد نرم افزاری و درصورت عدم نتیجه اقدام به ثبت گزارش و ارسال دستگاه به مرکز خدمات پس از فروش
پیگیری از دفتر مرکزی جهت استرداد دستگاه تعمیر شده
دریافت دستگاه از دفتر مرکزی و کنترل سلامت دستگاه
تماس با مشتری و تحویل به مشتری
ثبت خروج دستگاه در پورتال و دریافت قبض مشتری